Колеги, как се закопчава съединител на издърпване (при дизелите ни), че вече двама Майстори се осират и лагерът все се откопчава.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Закопчаване на съединител
Collapse
X
-
Ми има една пластина дето се намества да е върху закопчаващата "зегерка", при избутването тя се намества, а зегерката се закопчава.......
В смисъл не е кой знае ква философия....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНики, тази част е ясна. Чувам я как клопва. Но защо след това се откопчава по време на движение
Не е до майстор.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДва вече смених, оригинални! И пак Значи не е причината в съединителяAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Италиянско Валео, с щемпел оригинал в/у него, гравиран на притискателя Valeo R, с нищо не се различаващ от LUK .
Скобата е достатъчно отворена и не можеш я разтегна повече, защото е стоманизирана (закалена)
Няколко МАЙСТОРИ ми обясняват вече, че проблемът идва от това, че някоя от помпите ми изпуска от налягането и затова вилката треперела и не опъвала лагера, което пък довеждало до играене на зегерката и в даден момент тя закачала и освобождавала
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИталиянско Валео, с щемпел оригинал в/у него, гравиран на притискателя Valeo R, с нищо не се различаващ от LUK .
Скобата е достатъчно отворена и не можеш я разтегна повече, защото е стоманизирана (закалена)
Няколко МАЙСТОРИ ми обясняват вече, че проблемът идва от това, че някоя от помпите ми изпуска от налягането и затова вилката треперела и не опъвала лагера, което пък довеждало до играене на зегерката и в даден момент тя закачала и освобождавалаAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Друже, вярвам ти, че ти се е случвало. Но и двата лагера, и двата притискателя са чисто нови. Като махна тефтлоновия предпазител на скобата тя отваря поне 5мм. Казват, че това се получава когато имаш скапана долна помпа. А моята изпуска и мисля да сменя двете. Дори в Е-лърна пише, че имаш ли вибрации в съединителя - помпи
---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 08:59 ----------
Първоначално публикувано от nickgaidarovПо мое мнение кубчето Рубиг, както и собственика на единственото Ферари във форума са прави.
Цецо, имах по-високо мнение за финансовите ти възможности...
Comment
-
Да оставим Джулията настрана, тя е само фикс
Колкото до ментетата - сегашният ми комплект е Рикамби Оригинали. И въпреки всичко вътре е Валео. Има метално гравиране в/у маховика, в/у лалмела на притискателя Valeo®
Въпросът е може ли това да е от помпа или и двете, защото не поддържат необходимото налягане в системата. Все пак маховикът е демпфер и има някакви малки вибрации, които се предават на лагера. И долната помпа, заедно с успокоителят ги улавят и винаги държат лагера в леко опънато състояние
Comment
Comment