Известие

Collapse
No announcement yet.

Закопчаване на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Закопчаване на съединител

    Колеги, как се закопчава съединител на издърпване (при дизелите ни), че вече двама Майстори се осират и лагерът все се откопчава.

  • #2
    Ми има една пластина дето се намества да е върху закопчаващата "зегерка", при избутването тя се намества, а зегерката се закопчава.......
    В смисъл не е кой знае ква философия.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ники, тази част е ясна. Чувам я как клопва. Но защо след това се откопчава по време на движение

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Ники, тази част е ясна. Чувам я как клопва. Но защо след това се откопчава по време на движение
        Дефект.Смяна на новия Нов-за съжаление.


        Не е до майстор.

        Comment


        • #5
          И с нов същата греда. Смята се, че причината е помпа, която не държи налягането в системата и лагерът вибрира и се откопчава

          Comment


          • #6
            Кое ново е ново?

            Рекламира се всичко комплект.
            Last edited by rubig; d.m.y г., 22:14.

            Comment


            • #7
              Два вече смених, оригинални! И пак Значи не е причината в съединителя

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Два вече смених, оригинални! И пак Значи не е причината в съединителя
                Аре понеже бирата ми дойде в повече и се размекнах , да взема ти дам един съвет. Свали зегерката от лагера , разтвория повече от колкото е в момента и слагай.
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Цецо аз пък ти казвам че е от там- купил си си боклуци

                  Comment


                  • #10
                    Италиянско Валео, с щемпел оригинал в/у него, гравиран на притискателя Valeo R, с нищо не се различаващ от LUK .
                    Скобата е достатъчно отворена и не можеш я разтегна повече, защото е стоманизирана (закалена)
                    Няколко МАЙСТОРИ ми обясняват вече, че проблемът идва от това, че някоя от помпите ми изпуска от налягането и затова вилката треперела и не опъвала лагера, което пък довеждало до играене на зегерката и в даден момент тя закачала и освобождавала

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 10:20.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Италиянско Валео, с щемпел оригинал в/у него, гравиран на притискателя Valeo R, с нищо не се различаващ от LUK .
                        Скобата е достатъчно отворена и не можеш я разтегна повече, защото е стоманизирана (закалена)
                        Няколко МАЙСТОРИ ми обясняват вече, че проблемът идва от това, че някоя от помпите ми изпуска от налягането и затова вилката треперела и не опъвала лагера, което пък довеждало до играене на зегерката и в даден момент тя закачала и освобождавала
                        Колега ако не ми се е случвало , няма да ти дам съвет !! Но щом казваш че не може ОК.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Друже, вярвам ти, че ти се е случвало. Но и двата лагера, и двата притискателя са чисто нови. Като махна тефтлоновия предпазител на скобата тя отваря поне 5мм. Казват, че това се получава когато имаш скапана долна помпа. А моята изпуска и мисля да сменя двете. Дори в Е-лърна пише, че имаш ли вибрации в съединителя - помпи

                          ---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 08:59 ----------

                          Първоначално публикувано от nickgaidarov
                          По мое мнение кубчето Рубиг, както и собственика на единственото Ферари във форума са прави.
                          Цецо, имах по-високо мнение за финансовите ти възможности...
                          Братко, ако имах нужните пари, тази да съм я дал на Коко (Scareface) да я разпродава на части и щях да си взема една Джулиа

                          Comment


                          • #14
                            Да оставим Джулията настрана, тя е само фикс
                            Колкото до ментетата - сегашният ми комплект е Рикамби Оригинали. И въпреки всичко вътре е Валео. Има метално гравиране в/у маховика, в/у лалмела на притискателя Valeo®
                            Въпросът е може ли това да е от помпа или и двете, защото не поддържат необходимото налягане в системата. Все пак маховикът е демпфер и има някакви малки вибрации, които се предават на лагера. И долната помпа, заедно с успокоителят ги улавят и винаги държат лагера в леко опънато състояние

                            Comment


                            • #15
                              Честно да ти кажа, струва ми се, че няма как да се откачи само след като захапе. Дали е възможно да има проблем с канала на притискателя? Огледай го добре(ако е възможно).
                              Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                              Comment

                              Working...
                              X